Salı, Nisan 23, 2013

Kalbim Ege'de kaldı...

Merhaba

Tatil sonrası depresyonundayım :)
23 Nisan sebebiyle 4 günlük tatilden yararlanıp bir kaçamak yapalım dedik. Ve 2 aile Kazdağlarını tercih ettik. Yeşilyurt Köyündeki Manici Kasrı'nı seçtik.
Şu ana kadar yurtiçi-yurtdışı da dahil,bulunduğum en güzel oteldi. Şu özelliği güzel ama bu özelliğini biraz geliştirmesi gerekiyor diyebilecegim bile hiçbir şey bulamadım.
Mekan..Süper.. İç dekorasyon çok özenli.. Dışarsı zaten cennet..Manzara mükemmel
Hizmet..10 numara..Tüm çalışanlar çok özenli.. İşletmezi Sami Bey her saatte ulaşılabilir bir insan..Çünkü çalışanlarının yanında, hatta bizzat kendisi de onların yaptıgı her işi yapıyor.
Kahvaltı..Süper..Herşey doğal..İlk defa Isırganotu reçeli, Şevketi Bostan reçeli yedim.. Sanırım ev yapımı, çünkü civarda fellik fellik aradım ama bulamadım..
Akşam yemeği.. Her gece ayrı çeşit meze.. Yine çoğu ilk defa tattığım... Ana yemek aynı şekilde..Özenle pişirildiği belli..
Kısacası, herkese tavsiye ederim..
Otel konusunu geçersek.. Başka neler yaptık? Bol bol gezdik..Behramkale'yi, Assos'u dolaştık. sonra deniz kıyısına indik..Orda bolca vakit geçirdik.. Beraber gittiğimiz arkadaşlarımızın da kızım yaşında bir oğulları var.. Zaten çok iyi anlaşıyorlar, acaip eğlendiler. Tatile çıkmak isteyen çocuklu ailelere önerim, başka bir çocuklu çift bulup öyle gitmeleri. Bu sayede çocukların bize hemen hiç zahmeti olmadı diyebilirim..Hem ayrı vakit geçirebildik, hem de beraber olarak da çok eğlendik :)
Diyeceğim odur ki.. Benim kalbim yine Ege'de kaldı....

Hiç yorum yok: