Çarşamba, Eylül 05, 2007

"Severim" Oyunu

Evet..Ben de özendim :)
Bir mizah dergisinde çok sevdiğim bir köşe vardı. Başlığı "Severim" olan. İşte ben onu okumayı çok severdim ve orda yazan birçok şeyi de kendimde bulurdum. bunlar bazen o ana kadar farketmediğim ayrıntılar olurdu. Ve çok hoşuma giderdi bu duygu.
Özetle;bu bölümde insanların farkında olmadıkları halde hoşlarına giden ya da hoşlarına gidip de anlatamadıkları/açıklayamadıkları şeylerin yazılı olması onları hoşnut eder.
Ben de burdan bu oyunu başlatmak istedim. Oyunumuzun kuralları şöyle olsun. Yukarda anlattığım özelliklerde 3 tane ayrıntı sıralayın. Ve de bu oyunu en az 3 blog arkadaşınıza gönderin.

İşte ben sıralıyorum :



1) Severim; yolda giderken radyoda bir şarkı dinlediğim zaman, tünele geldiğinde ve frekans gittiğinde şarkı sözlerini içimden mırıldanmayı ve frekans geri geldiğinde radyodaki şarkıyla eş zamanlı olmayı.
2) Severim; yatağa yattıktan sonra çoraplarımı ayaklarımla çıkarmaya çalışmayı.
3) Severim; yıkanmış balkonda yalınayak dolaşmayı ve suyla oyun oynamayı.

Vee.. Bu oyunu Pınar'a, Lama'ya,Mavi'ye, Emel'e ve Tuba'ya gönderiyorum. Hadi kızlar, devam ettirmek sizin elinizde ;)

7 yorum:

Tuba dedi ki...

Canim, cok sevindim beni de oyuna kattiginda ilk firsatta yazacagim. Cok sevgileimi gonderiyorum.

serinmavi dedi ki...

Oyuna dahil edilmişim :) Yakın zamanda yazarım önce bir düşüneyim :)

Selamlar...

Esra ve Zerrin dedi ki...

:)

Sevgili Gazoz Ağacı ben de o köşeyi pek severdim.

Ne hoş bir oyun olmuş bu böyle..

sımmsıcak sevgiler...

http://misss.blogcu.com

blogspot üyesi olmayanlar size yorum yazamıyormu :( son anda farkettim neyse kevgirle yazayım...

serpil dedi ki...

Severim; sevdiğim herkesi kucaklayıp koklamayı:))

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Canım
oyuna bu hafta katılıyorum:) Dün bir parti atlattık, onun heyecanı ile dönemedim sana,
çok severim böyle oyunlara katılmayı:)
sevgiler

LAVANTİN dedi ki...

Yıkanan zeminde yalınayak dolaşmayı bende çok sevrim.
Ayrıca çok güzel bir oyun, dergiden sanal dünyaya taşıdığın için seni tebrik etmek lazım.
Sevgiler...

damak tadı dedi ki...

Çok güzel anlatmışsın,keyifle okudum..))

Sana ve ailene hayırtlı ramazanlar diliyorum..

Sevgilerle..