Cumartesi, Ağustos 18, 2007

YE#25 - Çıtır Kanepeler..

Merhaba,
Ben de değişik bir tarif deneyeyim dedim. Çıtır Kanepe tamamen benim uydurmasyonum :) Ama sonuç güzel oldu.. Ve ben de bu Kahvaltı etkinliğine bu tarifimle katılayım dedim.



Malzemeler :

6 dilim ekmek (tercihen bayat)
250 gr beyaz paynir
Kırmızıbiber
Karabiber
1/4 demet maydanoz

Yapılışı:

Tüm malzemeleri robota koyuyoruz, karıştırıyoruz. Borcamın altını hafif yağlıyoruz. Ekmeklerimizin üzerine karışımımızı bolca sürüyoruz ve fırına veriyoruz.

Afiyet olsun.

9 yorum:

diyalogyemekleri dedi ki...

cnm.ekmekler çok güzel,ben esas aşağıdakı tatlıya bayıldım,çok cici olmuş.ellerine sağlık.

sevdamavisi dedi ki...

selam,
iyi ki de uydurmuşsun bize de alternatif bir tarif çıkmış hoş da olmuş. sevgiler

serpil dedi ki...

Slm.Bende sık sık yaparım kahvaltılara.Üst malzemesi genelde değişiklik gösterir. evde ne varsa artık. ellerine sağlık...Bende beklerim.

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım.Benimde sıklıkla yaptığım bir tarifime benziyor....Selamlar....

Lavantİn dedi ki...

Merhaba canım, epeydir uğramadım malum tatil.:)
Berat kandilin mübarek olsun.
Selamlar...

damak tadı dedi ki...

Canım ekmekler çok güzeller,ellerine sağlık.

Kandilin kutlu olsun.

Sevgilerimle.

Ferhanca dedi ki...

Zaten sabahları bir sürü çeşit uydurabilirsin..Çayın yanında nefis olur afiyet olsun..

Nihan nam-i diger Speedy Gonzales dedi ki...

mm ellerinize saglik ben yumurta ve domateste ekliyorum olede engfes oluyor afiyetle

Yonca dedi ki...

ekmeklerin üzerine harcı koymadan önce bir parça yağ nasıl olur?