Pazartesi, Temmuz 23, 2007

Nefis bir Pazar Kahvaltısı - Krep ....

che bella!

İşte böyle bir tabak yapmak ve fotoğrafını çekmekti niyetim, lakin ev ahalisinin yeme hızından pek de vakit kalmadı. Ben de webshotstan aradım taradım, hayalimdeki tabağı buraya kopyaladım.
Pazar sabahı neffis bir kahvaltı hazırlığına girişildi..Denendi sınandı ve krebin kıvamı tutturuldu. Ondan sonrası kolay. Tavaya usturupluca boşalt, hızlı davran, tersini çevir. Hoop krep hazır.
Yaklaşık 10 tane krep toplam 3 kişi tarafından çok kısa bir süre içinde tüketildi :)
İster arasına peynir domates salam koyun, ister bal reçel..Biz hepsini denedik ve midemiz dolu bir biçimde serildik koltuklarımıza.. Ama değdi mi, değdi :))

Gelelim malzemelere

1/2 lt. süt
2 yumurta
1/2 su b. un
Katıyağ

Hepsi güzelce çırpılacak (Robot ya da el blenderını tavsiye ederim). Kıvama gelip gelmediğini, 1 çorba kaşığı kadar miktarı tavaya dökerek deneyebilirsiniz, (tabi dökmeden önce biraz da yağ). Kıvamı getirince de yukarda anlattığım gibi. Ben büyük boy bir tavaya bir çorba kepçesi kadar döküyorum, kalınlığı tam istediğim gibi oluyor.

Afiyet olsun.. Sevgiler..

2 yorum:

damak tadı dedi ki...

Çok nefis olmuştur kesin..))Hepinize afiyetler olsun,ne iyi edip yapmışsın canım.Benimde canım çekti desem..))

Sevgiler.

Selen dedi ki...

Ben de tam ne harika bir sunum diyecektim ki lafı "ne harika bir hayal" diye değiştiriyorum hemen :)
sevgiler