Perşembe, Haziran 14, 2007

Garnitürlü Enginar

Merhaba,
Sırada nefis bir tarifim var. Hem çok leziz hem de çok sağlıklı.



Malzemeler:
4 adet enginar
2 adet havuç
3 adet patates
1 soğan
Sıvıyağ ( Ben soya yağı kullandım)
Tuz

Yapılışı:
Soğanı küp küp doğruyoruz. Tencere tabanını önce yağ ile sonra da doğradığımız soğanlarla kaplıyoruz. Sonra enginarları bütün halde üzerlerine yerleştriyoruz. Havuç ve patatesi de mümkün olduğunca küçük küçük doğruyoruz ve havuç-bezelye-patates üçlüsünü güzelce karıştırıp harmanladıktan sonra enginarların üzerine boşaltıyoruz. Tuz ve yeteri kadar su ilave edip ocağın altını yakıyoruz. Pişince de afiyetle yiyiyoruz :)

2 yorum:

Lavantin dedi ki...

Ellerine sağlık canım, elime enginar gçse neredeyse çiğ bile yiyeceğim. Ancak aylardır denk gelmedi ve bulamadım gitti.
Selametle...

Selen dedi ki...

Ben enginar delisi oldum çıktım. Artık eşim her migrosa girişimizde beni enginar reyonundan 'yeter artık' diyerek uzaklaştırıyor :) Ellerine sağlık canım. Eğer enginar seviyorsan bendeki enginar kategorisine de bir gözat istersen. Sevgiler