Çarşamba, Nisan 11, 2007

İlk davet , ilk oyun, ilk heyecan

Merhaba,
İlk defa bir oyuna davet ediliyorum, o yüzden çok heyecanlıyım. Sevgili Lavantine, Naile ve Betty ye çok teşekkürler beni düşündükleri için.
Betty, zaten şu anca abur cubura çok müsait olan midemle, bu fotoğraftan sonra nasıl başa çıkabileceğim bilmiyorum ):(
Sevgili Lavantin, Çilekli tart süper görünüyor ;).
Ve sevgili Naile beni en hassas noktamdan vurmuş, dolmanın her türlü şekline bayılırım, her öğün (kahvaltı da dahil) bıkmadan yerim. Tabi bir Anteplinin elinden çıkan dolma her zaman bambaşkadır, güzel memleketimin diğer yöreleri lütfen alınmasın, anne eli Antepli ben ne yapayım, anne yemeği gibisi varmı hayatta ;)

Şiveydizi sevgili Dilek'e



(Lölez)Yumurtalı Börülceyi sevgili Pınar'a



Ve son olarak da Kuru Börülceli Pazı Buğulamasını sevgili Lama'ya gönderiyorum.



1.1. Daha önce yaşadığım üç şehir
Bursa'nın Karacabey ilçesinde doğdum. İlkokulu bitirdikten sonra Bursa'ya taşındık.Ve daha sonra da üniversite yıllarından itibaren İstanbul benim memleketim oldu.

1.2. Tatil için gittiğim ve önerdiğim 3 yer
Fethiye, Çeşme ve Paris.

1.3. Yaşamak istediğiniz 3 şehir:
İzmir, Ayvalık ve gene İzmir (Deniz kıyısı şart ne yapayım :))

2.1. Şu andaki mesleğim:
Bilgisayar Mühendisi.

2.2. Dünyaya yeniden gelsem:
Avusturalya'da, hayvanların bol ve özgürce dolaştığı o güzel ülkede, onlarla ilgili herhangi bir mesleği yapan biri olmak isterdim.

2.3. Kesinlikle ben yapmazdım dediğim meslek:
Tıbbın herhangi bir dalı, hiç farketmez. Doktorluğun sadece bir meslek değil, bir yaşam biçimi oldugunu düşünüyorum ve doktorlara büyük saygı duyuyorum. Ama benden kesinlikle doktor olmaz :))

3.1. Yaşam felsefemi oluşturan söz:
Bu cümleye dün internette dolaşırken rastladım ve bana o kadar çok uydu ki, kesinlikle yaşam felsefem diyebilirim :

"Mutluluk, arkadaş gibi kardeşlere, kardeş gibi arkadaşlara sahip olmaktır"

3.2. Bir kitaptan alınma çok sevdiğim bir söz:
"Derler ki, uzun süren hayat, hayatların en iyisi değildir, uzun sürmeyen ölümse ölümlerin en iyisidir. "
Denemeler - Montaigne

3.3. Çok sevdiğim bir şiirin parçası
Annemin bana 22. yaşgünümde yazdığı şiir. Hep gözlerim dolar bu şiiri okurken :

Gül, gülmezse yüzün
Bahçelerin kalbi kan ağlar
Güllerle dolar
Gülerken görürse seni dağlar

Herkese sevgiler gönderiyorum...

6 yorum:

Lavantin dedi ki...

Canım, seni daha yakından tanıdığıma sevindim. şiir çok güzel, bana annemin bana yaptığı bir jesti hatırlattı. Bir bayram ben niye kimseden kart almıyorum deyince, anneciğim bana bir kart göndermişti. Postacı kartı getirdiğinde öyle şaşırmış ve sevinmiştimki anlatamam.

sevenlerin eksik olmasın...

LaMa dedi ki...

Cok tesekkurler! Paziya bayilirim, tam damak tadima uygun yemek hediye etmissin bana:))
ellerine saglik, ince davranisin icin tekrar tesekkurler!

Tuba dedi ki...

3.1.'e bayildim bende. Cok guzel yazilmis bir sozmus. Annenin siiri ise, ne kadar guzel, ne kadar ince, ne kadar hos. Seni tanimak guzeldi, sevgilerimle,

aslı dedi ki...

sevgili gazoz ağacı bloğunuzu teni keşfettim ne kadar güzel lezzetler yapmışsınız ellerinize sağlık...bundan sonra uğrayacağım......sevgiler....

aslı dedi ki...

sEVGİLİ GAZOZ AĞACI ÇOK SEVİNDİM BENDE SENİ TANIDIĞIMA VE ZİYARETİNE BENDE SENİ EKLİYCEM Kİ BUNDAN SONRA SIK SIK GÖRÜŞELİM.....SEVGİLER....

BeLH dedi ki...

MErhabalar, oyuna katıldıktan sorna görmüşsün benim davetimi de ama olsun önemli değil. Aslında benim haber vermem gerekirdi, vakit kısıtlı, oyuna davet edilen de çok olunca yapamadım.

Seni daha ii tanıdığıma sevimdim.

Görüşmek üzere..

naile