Pazar, Nisan 29, 2007

Beni bu güzel havalar mahvetti..

Sonunda çok özlediğim güneşli havalar geldi. Etrafımdaki herkes beni bilir, ben yaz mevsimi için yaşayan bir insanım. Güneş, deniz, akşamları püfür püfür eser.. O üzerinizdeki tüm yükler kalkar, paltolar, lahana gibi giyinmeler .. :)
Evet, ben yaz çocuğuyum, yazın doğduğumdan herhalde.. Hiç sevmem kışları.. Yaz olmasını, kabuğumdan çıkmayı beklerim hep, tüm Yengeç blogdaşlarım da böylemi acabaa? Bence çoğunluk böyle ;)
Neyse.. Bugün bahara Bahçecik'te merhaba dedik. Bahçecik İzmit-Gölcüğün çok güzel bir beldesi. Yemyeşil.. El değmemiş diyemeyeceğim, malesef beton binalar burayı da yavaş yavaş ele geçirmeye başlamış..Evlerr, villalarrr..
Arabayla yavaş yavaş mesire yerine (Soğuksu) çıktık.. Güzel çam kokularını içimize çeke çeke.. Soğuksuya vardığımızda çok güzel bir manzara karşıladı bizi.. Güzel bir masa beğendik ve yerleştik.. Mis gibi "kendin-pişir-kendin-ye" olayına giriştik.. İşte resimlerde kalanlar :



Soframızı donattıııkk.. Etlerimizi pişirdiiikk ve afiyetle yediiikk :)
Ama en güzeli en son sahne.. Bilmem siz de aynı fikirde misiniz?



Herkese bol güneşli günler ve sevgiler diliyorum..

7 yorum:

Merve Can dedi ki...

:)) Ben de yengeç burcuyum :), aynen dediğiniz gibi ben de en çok yazı seviyorum, denizi çok seviyorum, kışı, yağmuru, soğuğu hiç sevmiyorum. Genelde böyle oluyor yaz çocuklarında gördüğüm kadarıyla. Bu arada "hakkında" kısmınıza baktım da; ben de bilgisayar mühendisiyim ve İstanbul'da oturuyorum :). Baya ortak noktamız varmış :). Tek fark heralde "evli kısmı" :). Blogunuzu severek takip ediyorum, ellerinize sağlık diyeyim yazılarınız ve yaptıklarınız için...

Lavantin dedi ki...

İmrendim buralardan sana. Bende yazı ve güneşi çok severim fazla yakmassa.
Görüşmek dileği ile canım.

Rabia dedi ki...

Ama kıskanılacak kadar güzel bir gün bu. :))
İzmiti zaten çok sevmiştim, yine gelebilsem oralara ne kadar güzel olurdu.
Sevgilerimle.

damak tadı dedi ki...

Bu manzaraları görüp imrenmemek elde değil doğrusu.Hele son perde ise fevkalade keyifli olsa gerek.

Sevgiyle kalın.

Gül

Tuba dedi ki...

Beni de valla, bu guzel havalar mahvetti. Tatil gelsin artiiikkk.
Guzel bir hafta sonu diliyorum. Sevgiyle,

cafe gusto dedi ki...

merhaba
Ben de ikizlerim ben de temiz hava,piknik,yeşillik,mangal severim.İmrendim size valla.
sevgilerimle...

Selen dedi ki...

Sevgili Yengeç :),
Ben de bir yengeç olarak sana katılıyor ve kıskaçlarımla seni sıkıca kucaklıyorum.. Keyfinize diyecek yok, süper...