Çarşamba, Şubat 07, 2007

Karışık Sebze Sote

Merhaba,
Bu aralar rejim yaptığım için çok fazla yemek yapmıyorum evde. Yapsam da genelde sebze haşlama gibi şeyler oluyor, dolayısıyla tarifini de girmiyorum buraya. Arada bir midem bayram etsin diye doğru dürüst yemek yaptığım oluyor. Bu yemek de onlardan biri işte. Gayet lezzetli oldu bence. Hem de sağlıklı da. Tavsiye ederim ;)
(Bu arada rejim programımı bilahare yazacağım, uzun sürede, kalıcı kilo vermek isteyenler için ideal bir program ;))



Malzemeler :

2 kaşık sıvıyağ (ben soya yağı kullandım)
2 patlıcan
2 kabak
8-10 adet mantar
15-20 adet arpacık soğanı
5 adet sarımsak
1 kaşık biber salça
2 adet domates
tuz
karabiber

Yapılışı:
Tüm sebzeleri(arpacık soğanlar hariç) küçük küçük doğradım. Ve tencerenin içini doldurdum. 1 bardak da su ekledim. Vee pişirmeye bıraktım. Oldu işteee :)

1 yorum:

Pınarın Klubesi dedi ki...

Bu yemeği ben diyet yaparken de yerim, çok güzel sağlıklı işte, yağını az kullandıktan sonra, çok güzel görünüyor. patlıcan yemeyi özlemişim:)
Ellerine sağlık
yavaş yavaş canım birşeyler çeker gibi oluyor, şöyle perdenin arasından bir gözüküp bir kaçıyor. Bu yemekte düzelir düzelmez yapıp ta yiyeceklerim arasında olacak sanırım:)
Diyetinde başarılar:) sanırım bende, doğumdan sonra diyet yapmak zorunda kalıcam:( Umarım diyete gerek kalmadan kendiliğinden kaybolur gelenler:)
sevgiler