Pazartesi, Ocak 22, 2007

Mırr mırrr mıırrrrr :)




İşte bunlar ablamın kedilerii, onda ikamet ediyorlar.. Biz de sevmeye, mıncıklamaya gidiyoruz :)
Büyük olan (üst foto) Sufi, 3 yaşında. Çok uslu bir erkek. Diğeri Pıtış, 1 yaşında, yaramaz mı yaramaz bir erkek, Sufiyi de yoldan çıkartıyor, küçücük haliyle ona meydan okuyor. Ben ona yavruyken Küçük Emrah lakabını yakıştırmıştım, sebebi de aşağıdaki resim ;)



Haksızmıyım amaa :)) Bakışları aynen ona benzemiyormu?

İşte böyle küçücüktü Pıtış geldiğinde, avuç içi kadardı hatta, şimdi serpildi kocaman oldu.. Ama hala cin gibi...
Pıtışla Sufinin maceraları saymakla bitmez.. Çok tatlılarr, bir de şu tüyleri olmasa :)

2 yorum:

Lavantin dedi ki...

Ya bu kedi neden böyle tatı bakıyor? Biliyormusun ben tam bir kedi hastasıyım, yani kedi görünce çocuğumu görmüş gibi oluyorum.:) Ama ona bakmanın zahmetinede katlanamıyorum, özellikle temizlik konusu beni çok rahatsız ediyor.

Pınarın Klubesi dedi ki...

Çok şirin bunlar
kedileri bende çok seviyorum
ama malesef gonca sevmez, yolda görse ezmek ister:((( beni deli eder. Kediler nankörmüş göya. Oysa onlar ne kadar sevimlidirler, yumuşacık, asil, insanın içini kaynatırlar..
Bir gün yeniden kedi besleyebileceğim günler diliyorum.