Perşembe, Aralık 14, 2006

Veda ve Yeni Çöken Hüzün..

Merhaba,
Birkaç gün önce eşimi askere yolcu ettim.. Neyseki şimdilik çok yakın bir yerde, ona ulaşamasam da rahat olduğunu bilmek güzel bir his.
Hüzün daha yeni yeni çöküyor. Ev sessiz, insanın canı gelmek bile istemiyor. Her sabah, acaba bu akşam ne yapsam da vakit geçse diye düşünüyorum. Çok şükür ki beni arayıp soran, desteklerini her zaman yanımda hissettiğim birsürü dostum var..Kıymetlerini bir kez daha anladım...
Eminim daha birçok asker eşi vardır, yol gözleyen,gün sayan.. Bu durumda olan herkese sabırlar diliyorum.. Günler çabucaakk geçsiinn inşallahh ...

6 yorum:

LaMa dedi ki...

Allah kavustursun!

Pinar dedi ki...

Canım ya
bak şimdi benide hüzünlendirdin:(
asker yolu beklemedim hiç, eşim askerliğini yapmıştı tanıştığımızda
ama şimdi askere gideceğini düşünsem çok zorlanırdım heralde:(
istanbulda mısın
bak sıkıldıkça bana gelebilirsin..
tez geçer inşallah
pınar ın klubesi

Gazoz Agaci dedi ki...

teşekkür ederim Pınarcım,
zor geçmemesini umuyorum ben de..
evet İstanbuldayım, sağol,aklımda olacak ;)

umran dedi ki...

esine hayirli tezkereler diliyorum canim.allah kavustursun..ayrica salatan cok hos ellerine saglik..sevgiler...

Pınarın Klubesi dedi ki...

Kurban bayramından sonra tekrar konuşalım, İş çıkışı bir kahve içebiliriz..
Gel tezkere gel tezkere, bıksın bu hasret...

Gazoz Agaci dedi ki...

Umrancım,
Çok teşekkür ederim.
sevgiler..