Pazartesi, Aralık 18, 2006

Etimekli Salata



Bir favorim de bu salata. Yapımı çok kolay ve gerçekten de bu kadar lezzetli birşeye ulaşabileceğinizi tahmin etmiyorsunuz yaparken. Benim gibi sarımsağa bayılan insanlar için nefis bir tat ;)


Malzemeler :

2 paket etimek
2 su bardağı yoğurt
1 su bardağı mayonez
2 su bardağı süt
2 haşlanmış yumurta
4 sarımsak
4 adet kornişon
1/2 demet maydanoz
1 adet taze soğan
Tuz

Yapılışı :

Mayonez ve yoğurdu karıştırdım. Dövülmüş sarımsak, tuz ve sütü da ilave ettim ve karıştırdım.
Etimekleri sütle ıslatıp borcama dizdim.Yoğurtlu karışımın bir kısmını etimeklerin üzerine döktüm.2. sıra etimeği yine sütle ıslatıp bunların üzerine dizdim, üste yoğurtlı karışımın geri kalanını boşalttım. Bir süre dolapta dinlendirdim (1 saat kadar).
Diğer yanda, maydanoz, kaynamış yumurta, taze soğan ve kornişonları küçük küçük doğradım, karıştırdım ve dolaptan çıkarttığım etimeklerin üzerine serptim. Buyrun size etimekli salataa..Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: