Çarşamba, Kasım 29, 2006

Brokoli Çorbası

Merhaba,
Bugün çok hamaratım :)
1 saatte brokoli çorbası, Fırında Sebzeli Tavuk ve Nohutlu Pirinç Pilavı yaptım.Tabi bazılarının ön hazırlıklarını dünden yapmıştım (Çalışan bir bayan olunca herşeyi önceden planlıyorum ne yapalım..).
Öncelikle çorbanın tarifini yazayım.

Malzemeler:

Yarım brokoli
2 havuç
1 soğan
1 domates
Biber salçası
2 yemek k. ayçiçek yağı
Tuz
Tuzot

Yapılışı:

Brokoli, havuç ve soğanı bir tencereye koyup kaynattım. (Biraz da tuz kattım)
Diğer yandan yağda salçayı ve rendelediğimiz domatesi biraz kavurdum. Kaynattığımız sebzelerle karıştırdım. Sonra da blendırdan geçirdim ve yoğun bir kıvam oldu. İstediğim kıvama gelinceye kadar su ekledim üstüne. Tat versin diye de biraz tuzot kattım. Kısık ateşte kaynayıncaya kadar pişirdim.
Bu kadaaarrr.. Çorba hazıırr ;)

Hiç yorum yok: