Pazar, Kasım 19, 2006

Amsterdam

Evettt,
Amsterdam'da geçen 2 hafta şimdi bir anı oldu..
Güzel kanallar, beni hayrete düşüren bisiklet sayısı.. :)
Keşke yalnız başıma gitmemiş olsaydım, çok daha fazla zevk alırdım bu yolculuktan..

Hafta içi tüm günler eğitim merkezinde geçti tabii ki. Birtek haftasonu kaldı Amsterdamı keşfedecek.. Ben de hakkını vermeye çalıştım :)
Van Gogh müzesine gittiiimm..


Ardından Amsterdamın tüm açık pazarlarını dolaştııımmm.. Albert CuyptMarkt, Singel, Waterlooplein..

Çiçek pazarında deli oldum, çiçeklerle aram çok iyi olmamasına ve evimde 1 tane bile çiçek olmamasına rağmen.. Aldığım lale soğanlarının ve çiçek tohumlarının adetini hatırlamıyorum bilee :)

Bir gün dee şu meşhur yeldeğirmenlerine doğru bir yolculuk yaptım, Zaanse Schans'a..

Ve hızlı geçen 2 hafta sonunda dönüş zamanı geldi çabucak. Ama benim hiç şikayetim yoktu. Memleket gibisi varmı hiçç...!

6 yorum:

Pinar dedi ki...

Merhaba
öncelikle bu isim nereden çıktı:)
gazoz ağacı:)
sen Yengeç burcusun madem 2 hafta nasıl kalırsın Amsterdam 'da:)
ben 3 gün duramadım orda..
ya benim bu yengeç burcu özelliğim beni seyehatlerde gezilerde beter ediyor. Hemen evimi istiyorum. Evimden başka yerde rahat edemiyorum:(((

en basit wc ihtiyacında bile büyük sıkıntı duyuyorum..
seninle tanışmaktan mutluyum.
ortak yönler
1. yeni evliyiz
2. yengeç burcuyuz
3. çalışıyoruz
4. gezmeyi seviyoruz:)
5. Muftağımızı seviyoruz:)
ve bakalım daha neler
sevgilerimle:)
Pınar'ın Kulübesi

Gazoz Agaci dedi ki...

selam Pınar,
Amsterdamda mecbur kaldım 2 hafta,eğitim amaçlı.
Daha uçak İstanbuldan kalkarken ben özledim memleketimi :)aah ahh, o 2 hafta nasıl geçti oralarda bilemessin..
hele tuvalet problemine hiç girmeyeyim :P
evet, ortak yönümüz çok hakket, ben de hep takip ediyorum senin siteni, bak linklerime bile ilk seni eklemiştim ;)
Ah şu yengeçlik, başa belaa, bilmem sen de aynı fikirde misin?
:))

Pinar dedi ki...

Gazoz ağacını hatırlar gibiyim şimdi doğru:))
geçmişle yaşamak konusunda çok haklısın. Demek bu durum yengeç olmaktan dolayıymış..
O zaman sende tam bir yengeçsin:)
bu ev tutkusu ancak bir yengeç de olabilir.. ama çok da dayanıklıyız. Evimizden uzak olmaya bile dayanıyoruz, görev deyip :)

farkettim beni linklerine eklemişsin ve çooook mutlu oldum anlatamam. başım göğe değdi o kadar yani..
bende seni ekledim linklere tabi ama harf sırası var bizde Gazoz Ağacı nı seçtiğin için ortadasın:)
Yengeçliğin başka bela yönleri neler merak ettim şimdi:)
şu mutfak merakı, eve, aileye bağlılık yengeç olmaktan geliyor farkındayım..
Birde yengeç yengeci tutar bırakmazmış :) Nerede olsa bulurmuş, sanal dünyada bile:))

Pinar dedi ki...

Bir sorum daha var:)
benim eşimde borusan holding de çalışıyor
sende sanırım telekomdasın:)

Gazoz Agaci dedi ki...

evet, ben de telekom sektöründeyim, turkcelle geliyorum ,danışman olarak.
nerden bildin :)

Pinar dedi ki...

ip numarasından :)